گروه تحقیقات بازاریابی دیدگاه در سال 1387 با محوریت اصلی شناخت و آگاهی از سلیقه مصرف کنندگان ایرانی در زمینه سنجش محصولات بازار و همچنین ارزیابی بازار خدماتی تاسیس گردید.
که توانسته است طی سالهای اخیر پروژه های بسیار متعدد و موفقی را با استفاده از مناسب ترین و مدرن ترین روشها و ابزار تحقیقات بازار و با بهره گیری از افراد مجرب و کارشناسان معتبر که دارای سوابق ارزنده ای در مدیریت اجرایی ،مشاوره ایی و تحقیقات بازار هستند ، جهت شرکتهای بین المللی و برخی از شرکت های ایرانی اجرا و به ثمر برساند .
این شرکت در حال حاضر یکی از پیشرو ترین شرکت تحقیقات بازاریابی با پوشش سراسری در ایران می باشد.